.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو پروژه تجاری و پارکینگ طبقانی در نکا احداث می شود
شهردار نکا با اشاره به درآمد پایدار در این شهرستان گفت: آغاز ساخت دو پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی به‌عنوان دو طرح عمرانی برای شهرستان می‌تواند استارتی برای درآمد پایدار باشد.

به گزارش شمال نیوز، سید عیسی میری صبح سه‌شنبه در نخستین نشست مشترک شهرداری و شورای شهر نکا که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات شهرداری شهرستان برگزار شد، بابیان روند صعودی بودجه محقق شده شهرداری در سال ۹۴ اظهار داشت: طبق برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و مساعدت مردم در حوزه مالی شهر بودجه مصوب ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۲۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گفته وی ۶۰ درصد از بودجه‌های محقق شده در سال ۹۴ به حوزه عمرانی و ۴۰ درصد آن به درآمدهای جاری شهرستان اختصاص یافت به‌طوری‌که این روند در طی سال‌های اخیر ۴۰ الی ۵۰ درصد در بخش عمرانی و ۶۰ درصد دیگر در بخش جاری هزینه می‌شد.

شهردار نکا با اشاره به درآمد پایدار شهرستان به‌عنوان پشتوانه درآمدهای بخش شهری تصریح کرد: متأسفانه پس از برجام تاکنون هنوز در بحث کلان هیچ سرمایه‌گذاری به کشور وارد نشد درواقع نبود امنیت سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معضل در جامعه امروز به شمار می‌آید.

گله‌مندی از نبود امنیت سرمایه‌گذاری

میری اضافه کرد: زمانی که سرمایه‌گذار به شهرستان و استان ورود پیدا نکند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌خوبی استفاده نشود قطعاً تمامی طرح‌ها و ایده‌های جدید در این راستا با مشکل مواجه می‌شود.

این مسئول بابیان اینکه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی به‌عنوان استارتی برای درآمد پایدار است اظهار داشت: دو پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی به‌عنوان دو طرح عمرانی برای شهرستان می‌تواند استارتی برای درآمد پایدار باشد تا از این طریق بخش اعظمی از هزینه‌های شهرداری تأمین شود.

میری با اشاره به اینکه تاکنون ۵۳ قرارداد مورد تأیید شهرداری و امضا شد بیان کرد: خوشبختانه از میان قراردادهای انجام‌شده تقریباً تمامی قراردادها به اتمام و برخی هم به‌صورت تقریبی در مرحله پایان قراردادند.

شهردار نکا زیرگذر ۳۰ متری و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی سد لاستیکی شهرستان را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در سال اخیر دانست که توانست با بهره‌برداری از این پروژه عظیم با توجه به‌قرار گرفتن در مسیر شاهراه با روند بسیار بالا در انجام پروژه از میزان بسیاری از تصادفات کاسته شود.

وی همچنین پل سی متری را مهم‌ترین پروژه عمرانی در سال ۹۵ عنوان کرد و افزود: طرح‌های نهایی این پروژه به اتمام رسیده و ظرف مدت چند روز آینده اسناد موجود در اختیار ما قرار می‌گیرد درواقع این طرح شامل دو باند بوده که یک باند از این پروژه بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان امسال آغاز و عملیاتی می‌شود.

میری با اشاره به ایستگاه آتش‌نشانی نکا گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام‌شده ماشین آتش‌نشانی برای این ایستگاه محقق و تخصیص یافت اما همچنان در انتظار ست امداد و نجات برای این ایستگاه هستیم.

شهردار نکا با اشاره به طرح گردشگری قرمرض خاطرنشان کرد: طرح گردشگری قرمرض در اداره کل منابع طبیعی مازندران مورد تأیید واقع شد به‌طوری‌که تمامی زیرساخت‌ها برای این ۱۰ هکتار شناسایی و آماده اجرا و عملیاتی شدن است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.